hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|اختصاص ۱۰ جایگاه عرضه دام در قم در روز عید قربان

قم|اختصاص ۱۰ جایگاه عرضه دام در قم در روز عید قربان

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم از اختصاص ۱۰ جایگاه عرضه دام و ۵ مرکز ذبح بهداشتی در این شهر در عید قربان خبر داد.

به گزارش حبرنگار رویداد ایران از قم،سید محسن میرهادی اظهار داشت: با توجه به برگزاری دعای عرفه در سطح مناطق به ویژه در هسته مرکزی شهر و حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران،   آذین بندی و مناسب سازی محیط شهری به صورت ویژه اقدام می‌شود و همچنین شستشو و لایروبی هسته مرکزی شهر در آستانه عید سعید قربان انجام می‌شود.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم عنوان کرد: محیط پیرامون مساجد و به صورت ویژه اطراف حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران که نماز عید قربان اقامه می‌شود توسط مناطق هشتگانه و سازمان‌های تابعه آماده سازی خواهد شد.

میرهادی گفت: به منظور تأمین ایمنی مراسم اکیپ‌های آتش نشانی و خدمات ایمنی در هسته مرکزی شهر به ویژه اطراف حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران آماده خدمت رسانی هستند.

وی با بیان اینکه در روز عید قربان ۱۰ جایگاه برای عرضه دام در سطح شهر و مناطق هشت گانه پیش بینی شده است، افزود: پنج مرکز ذبح بهداشتی دام نیز در این روز اختصاص داده شده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: مراکز ذبح دام در بلوار دانش کشتارگاه صنعتی قم، میدان رسالت ابتدای بلوار بسیج، ابتدای ۲۰ متری شهید بادیان، بلوار جمهوری اسلامی روبروی مخابرات و پردیسان بلوار سلمان واقع شده است.

میرهادی با بیان اینکه این جایگاه‌ها به صورت کاملا بهداشتی و شرعی به ذبح دام می‌پردازند،‌ افزود: نمایندگان دامپزشکی، بهداشت، ناظران شرعی و همکاران سازمان میادین و تره‌بار و کشتارگاه به صورت ویژه در محل حضور دارند.

وی بیان کرد: در زمینه سلامت دام با نظارت دامپزشکی تیم های گشت در محل حضور می‌یابند و به رصد دام‌ها می‌پردازند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: کشتارگاه صنعتی به صورت ویژه در روز عید قربان از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۱۳ در آماده باش کامل قرار دارد.

میرهادی اظهار داشت: توصیه می‌کنیم که شهروندان به منظور حفظ سلامت دام کشتار در معابر عمومی خودداری و دام‌ها را در مکان‌های مشخص شده ذبح کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد